Як BMW використовує Unity для нових можливостей водіння

Бренд BMW давно асоціюється з високою якістю. BMW Group також активно розвиває цифрові технології в автомобілях. В останні роки вони зосередилися на впровадженні доповненої реальності (AR) у свої машини. Представникам Unity вдалось поговорили з інженерами Манфредом Паулі та Вольфгангом Габерлем, щоб дізнатися, як BMW планує використовувати AR для покращення водіння.

Які підрозділи BMW використовують Unity зараз?

Манфред: Ми частина дослідницької групи BMW. Ми створюємо перші прототипи та плануємо майбутнє покоління автомобілів BMW. Unity використовується в компанії для графіки на лобовому склі та розробки графічних прототипів.

Як працює новий проекційний дисплей і як доповнена реальність може покращити досвід водія?

Вольфганг: Ми розробили окуляри доповненої реальності, схожі на Head-Up-дисплей, але з новими можливостями. Наш прототип показує, як ці окуляри можуть поліпшити досвід водія і пасажира.

Для водія окуляри показують корисну інформацію, як-от графіки для паркування, навігаційні стрілки, попередження про вибоїни, будівельні майданчики і знаки, які можуть бути пропущені, наприклад, обмеження швидкості. Ця інформація відображається на центральному екрані в доповненій реальності.

Для пасажирів ми додали розваги, як-от ігри з монетами вздовж маршруту та можливість використовувати окуляри як персональний кінотеатр.

Що ви хочете досягти за допомогою AR для водіїв? Ви згадали безпеку, навігацію і поліпшення загального досвіду водіння. Що ви хочете побачити в підсумку?

Манфред: Ми хочемо зробити так, щоб клієнт міг під’єднати свої окуляри доповненої реальності, які він вже використовує поза автомобілем. Загальна мета — зробити так, щоб будь-який набір AR-окулярів працював всередині автомобіля, як ми це зробили зі смартфоном. Існує безліч додатків доповненої реальності, але те, що є на ринку зараз, не працює під час руху, пристрої не можуть відстежувати рухи автомобіля і голови. Ми розробили алгоритм і софт для відстеження окулярів у машині, щоб це працювало. 

Вольфганг: Налаштування цієї базової системи зайняло багато нашого часу протягом останніх років. Це рішення для трекінгу дозволяє розміщувати стабільні доповнення, поки автомобіль рухається. Тепер ми можемо розміщувати віртуальні елементи на приладовій панелі, які слідують за рухами автомобіля. Одночасно ми можемо розміщувати знаки або маркери на дорозі чи на будівлях у вашому оточенні, які не залежать від рухів автомобіля або голови користувача.

Ми створюємо прототипи різних сценаріїв використання, щоб зрозуміти, що має сенс і що корисно для водія. Звичайно, йдеться про створення контенту, який зробить водіння безпечнішим. Ми тестуємо ці функції з тестовими водіями в нашому симуляторі, щоб вивчити, чи покращуються їхні реакційні часи при носінні окулярів у порівнянні з використанням класичного кокпіту.

Чи будуть AR-окуляри доповнювати інформацію на головному дисплеї, чи вона буде переважно однаковою?

Вольфганг: Сучасні окуляри доповненої реальності можуть бути хорошим доповненням до звичайної системи. Вони надають важливу інформацію, таку як швидкість, навігація та ліміт швидкості, прямо перед вами, незалежно від того, чи носите ви окуляри. Окуляри мають великий кут огляду, що перевищує будь-які дисплеї, і дозволяють бачити більше реального світу з доповненнями, розширюючи можливості традиційних систем.

Давайте поговоримо про загальний стан автоіндустрії та впровадження AR. Як ви вважаєте, на якому етапі зараз більшість виробників? Що пріоритетно для BMW та інших компаній у цьому напрямку?

Вольфганг: З того, що ми бачимо на ринку, багато компаній наразі інтегрують AR-функції у свої існуючі проекційні системи, що, на нашу думку, має сенс. Водночас ці рішення все ще обмежені меншим полем зору проекційної системи. Саме тому ми доклали багато зусиль до розробки AR-окулярів, щоб перевірити, як вони можуть використовувати залишкове поле зору. На сьогоднішній день у нас є єдина система, яка працює з невеликою парою AR-окулярів, які є справді ергономічними і мають привабливий дизайн (Xreal Air 2). Ми витратили багато зусиль на розробку трекінгу для зручного споживчого пристрою. 

Ми сподіваємося, що більше компаній, які виробляють окуляри, співпрацюватимуть з нами та зроблять свої окуляри сумісними з нашими автомобілями. У майбутньому ми очікуємо, що окуляри стануть такими ж поширеними, як і смартфони. Ми хочемо встановити галузевий стандарт з нашою інтеграцією, щоб забезпечити спільну платформу для виробників окулярів і автомобільних виробників незалежно від певних комбінацій брендів окулярів і автомобілів.

Маннефред: Ми вийшли на публіку з іншою парою окулярів у 2014 році. Ми використовували смарт-окуляри ODG, і якщо порівняти їх з тими, які ми використовуємо зараз, можна побачити, що багато що змінилося. Поле зору майже подвоїлося, а якість зображення значно покращилася. Крім того, тепер ми можемо використовувати Unity. 

Які обмеження, пов’язані з безпекою водія, очікуваннями споживачів або апаратним забезпеченням, ви враховуєте, коли плануєте наступний етап?

Вольфганг: Ми хочемо, щоб окуляри ставали меншими для зручності носіння. Більшість сучасних окулярів призначені для використання в приміщеннях і мають слабке тонування. Якщо ви їдете на вулиці при сонці, тонування може бути недостатнім для чіткого відображення. А вночі тонування не потрібне взагалі. Тому важливо мати окуляри з динамічним тонуванням та дисплей з широким діапазоном яскравості для хорошого зображення при будь-якому освітленні.

Більшість окулярів працюють на батареях, тому мають обмежений час роботи. Ми також показуємо важливу інформацію на вбудованих дисплеях автомобіля для безпеки, але сподіваємося, що час роботи окулярів збільшиться для довших поїздок.

Ми можемо поєднувати різні дисплеї в автомобілі, щоб уникнути перекриття. Наша система трекінгу точно визначає, куди спрямовані окуляри, і гарантує, що інформація не перекриває інші дисплеї.

Які у вас очікування, щодо ролі BMW у розвитку цієї технології? 

Манфред: BMW першою представила технологію head-up дисплеїв, натхненну авіаційною галуззю. Тепер, після head-up, ми запускаємо абсолютно новий користувацький інтерфейс BMW Panoramic Vision у серійних автомобілях, починаючи з 2025 року. Інформація буде відображатися на всій ширині лобового скла, від стовпа до стовпа. Ми прагнемо досягти ідеального балансу між безпекою та задоволенням від водіння, забезпечуючи водіям інтуїтивну підтримку.

Вольфганг: Наступний важливий крок — створити стандарт для інтеграції автомобілів з різними виробниками окулярів, щоб окуляри клієнта працювали в будь-якому автомобілі.

Як ви вирішили використовувати Unity для цього проекту? Як Unity вписується у ваші розробницькі процеси?

Вольфганг: Більшість компаній, що роблять AR-окуляри, використовують Unity. Сьогодні Unity Engine — це стандарт для AR. Тому було логічно вибрати саме Unity.

Манфред: Unity Asset Store також був великою перевагою. Плагіни карт від Infinity Code допомогли нам з навігацією. Наші дизайнери використовували ресурси з Blender, потім інтегрували їх в Unity і розгорнули на Android-пристроях. Unity виявився дуже зручним для запису маршрутів і симуляцій, що суттєво допомогло нам у розробці.

Вольфганг: Ми знаємо, що технічні проєкти часто важко пояснити неспеціалістам або навіть тим, хто приймає рішення. Тому ми використовуємо кейси та візуалізації, щоб чітко продемонструвати ідею та кінцевий продукт. Unity допоміг нам зосередитися на основному, не турбуючись про дрібниці. Це зробило наше бачення зрозумілішим, показавши, яким захоплюючим може бути майбутнє доповненої реальності в транспортних засобах.

Джерело: Unity