Unity Build Server
Масштабуйте локальні ресурси збірки на запит або автоматично на виділеному мережевому обладнанні. Використовуйте плаваючі ліцензії, щоб ІТ-фахівці могли розгортати та контролювати інфраструктуру збірки у великих масштабах.

Масштабування збірки проєктів
Підвищте якість проєктів, надавши співробітникам можливість швидко та легко створювати збірки у необхідному їм темпі на виділеному мережевому обладнанні. Це дозволить звільнити окремі робочі станції для більш важливих завдань.
Зручність розгортання та управління
Надайте ІТ-адміністраторам та адміністраторам ліцензій доступ до пулу плаваючих ліцензій, що дозволить здійснювати збірку будь-якому співробітнику в будь-який час. Покращуйте управління ліцензіями та інфраструктурою та звільняйте час ІТ-команди для більш важливих завдань.

Основні переваги Unity Build Server
Гнучкість використання ліцензій
Плаваючі ліцензії можуть використовуватися будь-яким членом команди у будь-який час. Тепер не потрібно витрачати час на управління великим пулом іменних ліцензій.
Менше простоїв
Уникайте витратних та дратівливих простоїв, виключивши необхідність збірки проєкту в робочому середовищі розробника або на окремій робочій станції.
Вища якість
Створюючи збірки частіше, ви можете швидше випускати нові версії та швидше знаходити проблеми, що дозволить створювати більш якісні ігри та працювати ефективніше.
Масштабування ресурсів збірки
Допоможіть своїм розробникам швидше адаптуватися до змін в інфраструктурі та команді, щоб збірки відповідали потребам будь-якого проєкту в реальному часі.
Значне зростання продуктивності
Звільніть цінний час ІТ-фахівців та розробників для більш важливих завдань: їм більше не доведеться возитися з локальними ліцензіями та правами для застосунку.
Масштабування та економія
Завдяки Build Server ви можете масштабувати ресурси збірки без значних витрат, додавши плаваючі ліцензії до існуючого пулу робочих місць для редакторів.
Варіанти збірки в Unity

Локальна збірка
Build Server може масштабувати локальні ресурси збірки на запит або автоматично на виділеному обладнанні. Дозвольте ІТ-фахівцям розгортати та контролювати інфраструктуру збірки у великих масштабах.

Збірка в хмарі
Unity Build Automation автоматично створює міжплатформні збірки в хмарі, щоб ви могли гнучко випускати якісні ігри для ширшої аудиторії. Спробуйте це рішення сьогодні з Unity DevOps.
Unity Build Server: спробувати безкоштовно
Хочете спробувати Build Server? Зв’яжіться з нами, щоб отримати безкоштовну пробну версію.
Поширені питання (FAQ):
Unity Build Server не є справжнім сервером або фермою серверів. Це плаваюча модель ліцензування, яка дозволяє переносити проектні збірки на локальне мережеве обладнання, щоб команди могли швидше виконувати ітерації.
На створення великих проектів можуть піти години. Використання Build Server усуває необхідність використовувати основну робочу станцію розробника для збірки, тому ітерацію можна продовжити.
Це також дозволяє більшій кількості членів команди запитувати збірки у зручному для них темпі та в будь-який час, тому вам не доведеться чекати кожну ніч, щоб дізнатися, чи виправлено щось, протестувати геймплейну ідею або переконатися, що нова збірка працює правильно на іншій цільовій платформі.
Ні, незважаючи на назву, Unity Build Server не є сервером і не фізичною машиною з вимогами до апаратного та програмного забезпечення. Build Server — це плаваюче ліцензійне розгортання автономного програмного забезпечення Unity Editor, призначене для допомоги у масштабуванні конвеєра CI/CD. Він використовує локальний сервер ліцензій для розгортання ліцензій для збірки машин у вашому середовищі.
Ліцензіями Unity Build Server можна керувати з локального сервера ліцензій у мережі вашої студії. Сервер ліцензій керується безпосередньо з порталу Unity ID. Unity на Unity Build Server працює в пакетному режимі з інтерфейсом командного рядка і використовується лише для збірки, але не для створення контенту.
Початок роботи з Build Server поділено на дві частини. По-перше, ви повинні налаштувати сервер. Пройдіть курс на Unity Learn або дотримуйтесь детальної документації з налаштування:
- Короткий посібник з використання плаваючої ліцензії Unity
- Посібник із сервера ліцензування Unity
Після правильного налаштування сервера вам потрібно надати і налаштувати ліцензію Build Server. Якщо вам потрібна допомога або у вас є питання, зв’яжіться з нами.
20 робочих місць Unity Enterprise поставляються з 10 ліцензіями Unity Build Server, а п’ять додаткових ліцензій Build Server входять у комплект із кожними 20 додатковими корпоративними або галузевими місцями (максимум 30 ліцензій Build Server). Ви можете придбати додаткові ліцензії Unity Build Server окремо.
Build Server пропонує лише плаваючі ліцензії.
Ні, ліцензія Unity Build Server для збірки проектів на Unity не потрібна. Збірки можна створювати безпосередньо з редактора Unity. Unity Build Server — це більш вигідний спосіб перенести складні обчислення, необхідні для збірки проектів, у мережеву інфраструктуру, щоб звільнити робочі станції та підвищити продуктивність співробітників.
Unity Build Server доступний для підписників Unity Pro, корпоративних і галузевих підписників. Продукт недоступний для використання разом з Unity Personal.
Для використання Unity Build Server потрібна Unity 2019.4.3 LTS або більш пізня версія.
У користувачів, яким потрібно компілювати проекти, зазвичай є два варіанти: здійснювати збірку локально або в хмарі за допомогою керованого сервісу.
Unity DevOps і автоматизація збірки Build Automation (раніше називалася Cloud Build) — це наше кероване рішення для компіляції збірок у хмарі. Build Server — це ліцензоване рішення, призначене для масштабування локальних ресурсів збірки. На високому рівні, якщо ви хочете будувати в хмарі, рекомендується Build Automation. Якщо ж ви плануєте здійснювати збірку на локальних ресурсах, рекомендуємо використовувати Build Server. Є й інші фактори, які можуть визначити, чи підходить одне з рішень вашим потребам. Зв’яжіться з нами для обговорення конкретних вимог проекту.
Так. Клієнти можуть створювати збірки проектів за допомогою звичайних ліцензій Unity Pro. Однак у процесі збірки редактор Unity буде зайнятий, тому ви не зможете використовувати його для розробки. Саме тому у студій часто є окремі комп’ютери для збірки, а такі рішення, як Unity Build Server, особливо цінуються в індустрії.
Контактна форма
Заповніть форму, щоб отримати індивідуальні пропозиції та консультацію від наших спеціалістів з Unity. Ми надамо вам актуальні цінові пропозиції, допоможемо з вибором ліцензій та організуємо презентації продуктів. Дозвольте нам допомогти вам втілити ваші ідеї в життя за допомогою потужних інструментів Unity.