Звіт Unity про ігри 2024 року показує, що студії створюють все більше багатокористувацьких ігор, незважаючи на складність. Хоча залучення більшої кількості гравців до розробки ігор становить виклики, створення багатокористувацьких ігор з Unity ніколи не було простіше. Ознайомтеся з цим кураторським переліком ресурсів, щоб ознайомитися з останніми демонстраційними версіями, зразками та шаблонами багатокористувацьких ігор.
Скріншот гри в жанрі космічного шутера 2D Ресурси для нових розробників багатокористувацьких ігор Наша високорівнева мережева бібліотека, NetCode для GameObjects (NGO), спрощує розробку багатокористувацьких ігор, абстрагуючи мережеву логіку. Вона дозволяє вам керувати GameObjects і передавати дані світу ефективно через мережеві сесії багатьом гравцям. Якщо ви тільки починаєте розробку багатокористувацьких ігор, NGO служить відмінною відправною точкою.
Проект «Hello World»: Цей дружній до початківців посібник проведе вас через налаштування проекту з NGO, закладаючи основу для вашої першої мережевої гри.
Космічний шутер 2D: Зануртеся у фізику, рух та станові ефекти, використовуючи Netcode, NetworkVariables та ObjectPooling з цим захоплюючим зразком коду.
Invaders: Отримайте уявлення про геймплей, унікальні механіки руху, мережеві спільні таймери та багато іншого.
Клієнтський зразок: Дослідіть рухи, ініційовані клієнтом, мережеву фізику, спавнінг об’єктів та репарентинг.
Динамічні адресовані мережеві префаби зразка: Навчіться динамічно додавати нові спавнювані префаби в реальному часі з цим передовим зразком коду.
Нарешті, команда Unity Gaming Services (UGS) нещодавно оновила свою документацію для NGO та багатокористувацьких послуг. Ви також можете завітати на форум багатокористувацьких ігор, якщо у вас є питання або потрібна допомога.
Геймплей Megacity Metro Ресурси для досвідченіших розробників багатокористувацьких ігор Готові взятися за більш складні багатокористувацькі проекти? Ці передові демо та зразки вводять складні концепції багатокористувацьких ігор, інтегруючи послуги, такі як Lobby, Vivox, Relay, Multiplay Hosting та DOTS/ECS.
Шаблон для маломасштабних конкурентних багатокористувацьких ігор: Це ваша відправна точка для створення та випуску багатокористувацького проекту з використанням Netcode For GameObjects та UGS. Шаблон включає інструмент Bootstrapper, який допомагає вам швидше тестувати, використовуючи різні мережеві режими (Host, Client, Server) та динамічні конфігурації, в редакторі підручники та базовий, подієвий геймплей.
Зразок ігрового лобі: Навчіться використовувати пакети Lobby та Relay від UGS для створення типового досвіду ігрового лобі. Підключення до лобі також дозволить використовувати голосовий чат Vivox, якщо доступний аудіо-вхідний пристрій.
Безсерверна багатокористувацька ігрова зразка:Ця зразка показує, як приєднатися або створити ігрове лобі Lobby Service та змагатися у простій арені для збору монет.
Boss Room: Ця повністю функціональна кооперативна багатокористувацька RPG, створена за допомогою Unity Netcode, є навчальним зразком, призначеним для демонстрації типових шаблонів netcode, які часто використовуються в подібних багатокористувацьких іграх. Волієте слідувати за відео? Перегляньте цю серію вебінарів.
Galactic Kittens: Ця 2D кооперативна космічна пригодницька гра-зразок допомагає вам навчитися застосовувати та синхронізувати спрайтові анімації, ефекти частинок та базовий рух 2D.
Battle Royale з Photon Fusion: Ми співпрацювали з Photon, щоб запустити новий актив, який допоможе вам досягти пікової продуктивності на платформі оркестрації ігрових серверів Unity (Multiplay) і Matchmaker.
Megacity Metro: Наш наймасштабніший багатокористувацький демонстраційний приклад на сьогодні, Megacity Metro підтримує 128+ гравців і використовує останні багатокористувацькі технології, включаючи Unity Gaming Services та DOTS/ECS.
Від спільноти Є так багато відео, створених нашою спільнотою розробників та творців контенту, але ось кілька наших улюблених.
Tarodev’s «How to: Unity Online Multiplayer»надав нам чудове введення в NGO, яке веде вас від встановлення до інтерполяції, все шляхом до серверної авторитетності.
Code Monkey’s «Learn Multiplayer Free»:Наш приятель Code Monkey має відмінний посібник зі створення багатокористувацької гри в Unity за допомогою NGO та інших UGS.
Turbo’s «Netcode for Entities» курс:Ми не могли залишити Turbo поза увагою. Цей курс проведе вас через створення багатокористувацької гри в стилі MOBA.
Створення більших, сміливіших багатокористувацьких ігор з ECS/DOTS Якщо ви досвідчений розробник багатокористувацьких ігор і у вас є велика ідея, яка вимагає високого ступеня продуктивності та детермінізму, DOTS та ECS можуть бути правильною основою для вашої гри.
Перехід від об’єктно-орієнтованого до орієнтованого на дані підходу до проектування може бути складним, навіть для досвідчених програмістів. Ми склали цей список літератури, щоб допомогти вам розпочати роботу з орієнтованим на дані проектуванням в Unity.
Останні інструменти для багатокористувацьких ігор з GDC Цього року на GDC ми представили наш багатокористувацький план розвитку для Unity 6. Ми наполегливо працюємо, щоб принести вам режим багатокористувацької гри, розподілений авторитет, спрощений SDK багатокористувацьких послуг і більше. Перегляньте дорожню карту і проголосуйте за ваші улюблені функції або приєднайтеся до розмови на форумі багатокористувацьких ігор.