Among Us: як Unity допомогла створити одну з найпопулярніших ігор сучасності

Among Us – справжній феномен у світі ігор

Among Us — одна з найпопулярніших ігор, яка була створена на платформі Unity. Ця гра, була розроблена американською ігровою студією Innersloth, стала справжнім феноменом. Хоча реліз її відбувся ще 2018 року, свою популярність вона здобула лише в середині 2020 року. Цьому сприяли стріми на платформі Twitch та різні відеоролики на YouTube, які активно публікувалися під час пандемії COVID-19, коли мільйони людей перебували в умовах самоізоляції.

Популярність та визнання

У листопаді 2020 року кількість гравців у всьому світі сягнула близько 500 мільйонів! Ця цифра є вражаючою для гри з таким простим геймплеєм та графікою.

Ідея та геймплей

Гра була натхненна популярною у всьому світі командною рольовою грою з детективним сюжетом «Мафія» та науково-фантастичним фільмом жахів «Дещо». У класичному режимі гравці випадковим чином поділяються на дві команди:

  • Члени екіпажу космічного корабля: їх завдання – виявляти зрадників та виконувати мініігри-завдання.
  • Приховані зрадники: потайки знаходяться серед екіпажу, намагаються створити саботаж або непомітно усунути інших гравців.

Члени екіпажу не знають, хто з їхніх товаришів зрадник, і можуть голосуванням «вигнати» будь-якого підозрілого персонажа. Гра завершується перемогою команди, яка перша виконає всі свої цілі:

  • Члени екіпажу переможуть, якщо вони успішно виконають усі свої завдання та виявлять і усунуть усіх зрадників.
  • Зрадники виграють, якщо вони потайки усунуть достатню кількість екіпажу та здійснять саботаж, наприклад, припинять подачу кисню або зруйнують реактор.

Новий режим

У 2022 році розробники гри додали новий режим — «Хованки». У цьому варіанті, замість того, щоб виявляти зрадника, гравці на початку раунду дізнаються хто зрадник, і ховаються від нього виконуючи завдання.

Фінансовий успіх

На жаль, точних даних про доходи гри Among Us на 2024 рік немає, але відомо, що в період 2019-2021 років монетизація гри принесла більше 140 мільйонів доларів. Це колосальні показники для такої гри, яка спочатку була створена невеликою командою розробників.

Гра Among Us стала справжнім культурним феноменом, яка зуміла поєднати в собі простоту геймплею, соціальну взаємодію та цікаві механізми. Вона також довела, що навіть у світі високотехнологічних проєктів можна досягти успіху завдяки креативності та розумінню своєї аудиторії.