Pixyz
Швидко імпортуйте, підготуйте та оптимізуйте дані CAD, мешей та масивів точок в Unity для RT-візуалізацій.
Для чого використовується Pixyz?
Продукти Pixyz допомагають клієнтам оптимізувати свої робочі процеси з 3D-даними та підготувати 3D-дані для різних типів візуалізації.
- Оптимізуйте складні 3D-моделі для створення готових до застосування активів у режимі реального часу.
- Автоматизуйте підготовку та обробку конвеєрів 3D, CAD та хмар точок.
- Забезпечте миттєвий перегляд та безперебійну спільну роботу.
Автоматизуйте та оптимізуйте процеси роботи з даними
Pixyz Studio
Річна підписка: 2 450,00 $ за місце
Окремий інструмент для підготовки даних
Особливості:
- Імпорт та перетворення даних для CAD, мешей та хмар точок
- Оптимізація та експорт даних
- Автоматизація завдань через API Python
Плагін Pixyz
Річна підписка: 1 350,00 $ за місце
Плагін Unity для імпорту даних
Особливості:
- Імпорт даних CAD, 3D та BIM у Unity
- Збереження ієрархії та метаданих
- Автоматизація скриптінгу за допомогою Rule Engine
Pixyz SDK
Зв’яжіться з нами, щоб дізнатися ціни.
Розгортання та масштабування робочих.
Особливості:
- Перетворення та оптимізація даних у партіях
- Працює в локальному або приватному хмарі
- Використовуйте можливості Pixyz у будь-якому місці та в будь-якому масштабі.
Основні переваги Pixyz
Імпорт
Імпортуйте моделі з найрізноманітніших збірок у 45 підтримуваних форматах, включаючи CAD, тривимірні сітки та моделі з тесселяцією, масиви точок та багато інших. Крім того, ви можете зв’язати ресурси в Unity із джерелом даних для автоматичного оновлення.
Оптимізація
Створюйте моделі для LOD і UV-розгортки, об’єднуйте та розміщуйте деталі в просторі, змінюйте точки прив’язки та багато іншого для розробки готових ресурсів у Unity. Оптимізуйте дані безпосередньо в редакторі Unity без багаторазового імпорту. Зосередьтеся на головному — розробці та випуску іммерсивних застосунків з 3D-графікою в реальному часі.
Візуалізація
Чим швидше ви перенесете 3D-моделі в Unity, тим швидше зможете візуалізувати їх у застосунку з 3D-графікою в реальному часі для вашої цільової аудиторії.
Публікація
Після імпорту та оптимізації моделей у Unity достатньо розробити візуалізацію 3D CAD один раз, оскільки ми підтримуємо понад 25 платформ, включаючи мобільні пристрої, ПК, віртуальну реальність (VR), доповнену реальність (AR) та інші.
Pixyz в дії
Завдяки Pixyz компанія Autoliv трансформувала свою творчу роботу. Час передачі та оптимізації даних CAD скоротився з чотирьох днів на продукт до шести годин.
Під час створення конфігуратора продуктів компанія Arksen та її партнер з дизайну canVERSE використовували Pixyz Studio для перетворення даних CAD у трикутні сітки з тесселяцією, створення UV-розгорток для текстурування та оптимізації геометрії.
Ключовим компонентом процесу візуалізації Volkswagen є перенесення даних CAD в Unity за допомогою Pixyz. Це дозволяє команді обмінюватися ідеями, створювати прототипи та розробляти інтерактивні застосунки на кількох платформах.
Початок роботи з Unity та Pixyz
Ознайомтеся з рішенням Unity Industry, яке об’єднує Unity Enterprise, процеси Pixyz для прийому CAD і 3D-даних, Unity Mars та персоналізовані ресурси для досягнення успіху.
Прийшов час оптимізувати роботу з 3D-даними
Дізнайтеся, чому поєднання Unity та Pixyz ідеально підходить для візуалізації RT3D-моделей.
Поширені питання (FAQ):
Повну технічну документацію щодо кожного додатку Pixyz можна знайти тут.
Продукти Pixyz підтримують понад 45 форматів для різних галузей, включаючи CATIA, JT, STEP, IFC, PVZ, NWD, USD та glTF. Повний список підтримуваних файлів Pixyz можна переглянути тут.
Файли CAD використовують точні параметричні поверхні (BRep або NURBS), тоді як RT3D-движкам, таким як Unity, потрібні трикутні представлення 3D-об’єктів (які називають мешами). Pixyz перетворює дані CAD у дані мешів.
У базових інтерактивних робочих процесах використовуйте плагін Pixyz для прямого імпорту файлів CAD. Для обробки складних і великих обсягів даних використовуйте Pixyz Studio (інтерактивний процес) або Pixyz Scenario Processor (автоматизований процес). Це дозволить вам попередньо перетворити модель CAD у зручний для імпорту формат, включаючи префаби, FBX та glTF.
Продукти Pixyz надають різні методи спрощення моделей, такі як зменшення кількості трикутників шляхом децимації або видалення прихованих об’єктів; спрощення ієрархії та зменшення кількості об’єктів у сценах (структурні одиниці зі злиттям або об’єднанням); створення нового оптимізованого об’єкта GameObject за допомогою Retopology (proxy-mesh + запікання) або Create Impostor/Billboard.
Pixyz Studio: Річна підписка: $2 450 за місце. Плагін Pixyz: Річна підписка: $1 350 за місце. Pixyz Review: Річна підписка: $1 150 за місце. Для отримання інформації про Pixyz Scenario Processor, плаваючі ліцензії або будь-які інші питання, пов’язані з ціноутворенням, зв’яжіться з нами.
Ціни на плагін Pixyz і підписки Pixyz Studio змінилися. Ціни на Pixyz Review, Pixyz Scenario Processor і Unity Industry залишилися без змін. Ці зміни відображають цінність наших продуктів сьогодні та дозволять нам і надалі покращувати плагін Pixyz і Pixyz Studio.
Ліцензії на продукти Pixyz купуються окремо від ліцензій Unity.
Якщо ви хочете придбати Pixyz Plugin, ми рекомендуємо Unity Industry, який включає в себе Unity Enterprise, Pixyz Plugin і пакет Industry Success із виділеним консультантом Unity та доступом до навчання за запитом. Ви також можете використовувати Pixyz Studio та/або Pixyz Scenario Processor для підготовки даних до використання в RT3D-проєктах і експорту їх для використання в Unity.
Контактна форма
Заповніть форму, щоб отримати індивідуальні пропозиції та консультацію від наших спеціалістів з Unity. Ми надамо вам актуальні цінові пропозиції, допоможемо з вибором ліцензій та організуємо презентації продуктів. Дозвольте нам допомогти вам втілити ваші ідеї в життя за допомогою потужних інструментів Unity.